FistikliLokumum Hanımlar merhaba, benim bebegim 7 ayına kadar emdi sütüm azaldıgı icib mamaya gectik su an 9 aylık ve hic emmiyo ama hala meme ucunu sıkınca süt geliyo bu süt nasıl kesilir yöntemi nedir bilen varsa beni aydınlatabilir mi?
SeninAnnenBirMelektiYavrm FistikliLokumum doktor ilaç yazıyor bir günde kesiliyor. Ama rahatsız etmiyorsa kalsın bisey olmazd
FistikliLokumum SeninAnnenBirMelektiYavrm aa öyle mi bunun icin kadın doguma mı gitmek gerekiyo yoksa saglık ocagı da yazar mı acaba
FistikliLokumum SeninAnnenBirMelektiYavrm yani rahatsızlık söyle ki süt azaldıgı icin memeler ciddi derecede yumusak oldu sertlşk sorunu yok ama yine de memede sğt olması rahatsız ediyo. Kendi kendine gitse kac ay sürer ilk bebegim oldugu icin bilmiyorum
Elanur Sütü kesen hap var ağır hormon içeriyor. Hapı icemem diyorsanız zamanla o süt kendi kendine kesilir.
FistikliLokumum Elanur agır hormon iceriyo derken bi zararı olur mu ki ilk defa duydum da böyle bi ilac oldugunu
Elanur FistikliLokumum Dostinex hapın adı Dr a vs yazdırmaya gerek yok. Eczaneden direkt alabiliyorsunuz. Netten iyice araştırın öyle kullanın. Ben sütten keserken mecburen kullandım.