Derya1234 Aminenur123 herşeye harfiyen uyun geçer kutulur inşallah ben aliken çok korkmuştum şuan dua ediyorum hep biraz pahalı ama
theAna Tgcznp düzenli kullanmak gerekiyor. Ben her akşam yatmadan masaj yapar gibi sürüyorum. Çok kızarıklık olursa sabahta sürüyorum bazen. şuan kaşıntı kesildi iki üç ay falan olmuştur başlayalı.
Derya1234 Aminenur123 insalalh alır kullanirsaniz geçtiğinde bana yazın çok mutlu olurum kurtulduk bizde diye😊
Latiko Tgcznp biz uni baby sıvı yada granül sabun kullandık belli bi yaşa kadar tamamen geçtikten sonra bizimkilerle beraber yıkamaya başladık.
Kedidirokedi Derya1234 hepsine uydum dedikleri ne varsa yaptım ama olmadı bizimki süt alerjisiymiş süt ürünlerini kesince azaldı bayağı
Kedidirokedi Birkizbiroglan kortizon yok diyorlar ama tabi bilemiyorum gerçekten var mı yok mu beyaz kremi sürdüğümde geçiriyordu ama geri çıkıyordu parası hiç önemli değil dediğiniz gibi şimdiye kadar o kadar doktora kreme para verdim ki
Derya1234 Kedidirokedi bizim ki bebeklik egzamasıydi bişeye alerjisi varmıydi bilmiyrorum teste çıkmadı çok küçük olduğu için yani o sayfadaki örnekleri görünce de insan denemeye değer Diyor
Alparslanc Arkadaşlar süt alerjisi olanlar sadece sütü mü kestiniz. Herhangi bir bulduğunuz besin de var mıydı şunu yediğimde de oluyor dediğiniz?
Kedidirokedi Derya1234 testte bizimde çıkmadı ama süt ürünleriymiş doktorum testlerin doğru sonuç vermediğini söyledi süt ürünlerini kesince büyük ölçüde azaldı çok şükür
Derya1234 Fatosahinibrahim27 bizim 4 yıl oldu hatırladığım fıstık çilek domates ekmek yoktu kremleri kullandiginiz sürece detaylı bilgiyi verirler iletişime gecereniz