mertmeltem zaten 40 günde bir alışma olmuştur. Alt değiştirme
Besleme
Uyutma
Endişe etme
Sevme
Çok sevme
Yıkama
Uykusuz kalma
40 günde bunları mutlaka yaşamışsınızdır, mesela bunları hiç yapmadsn başbaşa kalsaydınız bile baş edebilirdiniz bu yüzden çok dert etmeyin :)
Ben sezaryen doğum yaptım ama bir gece hastanede kaldım. Ertesi gece evde eşim ve kayınvalidem vardı onlar uyudular :) bebeğimin altını ilk o gece aldım bir de üstünü değiştirmem gerekti aşırı zorlandım ve ağladım 🥺 sonra devamı geldi 😄
Size de kolaylıklar diliyorum. Bebek büyütmek çok fazla emek istiyor. Ve destek istiyor her anlamda.