Bebeğim arabada çok ağladı emzirirken ayaklarını düzeltmek için birden boş bulunup çocuğu kolaltlarından tutup kaldırdım kafası tavana değdi ya salak kafam. Arabanın tavanında yumuşak sünger var. 52 günlük. Bi on saniye falan ağladı sonra sustu eve geldiğimizde de güldü mama falan içti her zamanki gibiydi ama bu bıngıldak meselesini tam bilemiyorum. Yani bıngıldak olmasaa o kadar çarpmayı önemsemem vurma şiddetini öyle söyleyeyim ama bıngıldağına bir şeu olmuş mudur olunca ne oluyor nasıl tepki veriyorlar? Eşimin kucağında kafasına dokununca çökük gibi gelmişti şimdi bakıyorum normal yumuşaklığında. Deneyimli annelerr ya ds bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mi ya lütfen 🙏🏻