Biogaia gaz damlası kullanıyorum gazını güzel çıkarıyor ama iş kaka yapmaya gelince bebeğim resmen ıkınmaktan kıpkırmızı oluyor. Sma optipro kullanıyorum emin değilim ama sanki o mama kabız yapıyor. Bebeğim 22 günlük. Sma nın kabız yaptığını düşünüyor musunuz ?