Yasemin2961 Ayyyy kızlarrr bebeğim 4.5aylık saçlarını kes diyolar daha gür çıksın diye siz neler yaptınız kararsız kaldım(kıyamıyorum)😬
Ecrin00 Yasemin2961 benimde kizim dogdugunda baya sacli dogdu kesmeye kiyamiyodum ama 2 aylij olunca hep ensesinde kizariklik oldu eli surekli kafasindaydi mecbur kestim ama kestikyen sonra ayni erkek oldu🤭🤭simdi biraz uzadi yaza dogru artik kiza benzer die bekliyorum🤣🤣yani rahatsiz etmiyosa kesme bence
Yasemin2961 iremceren büyük kızımında kesmedim ama saçları zayıf gibi dökülüyor tahlil yaptırdık normak çıktı acaba kestirseydim daha güçlü saç olurmuydu diye düşünüyorum?
utangacayimonti Hiç öyle bir şey yok benim saçlarım bebekken kazıtılmamış ama çok saçım var oğlumunda öyle 1 yaşına giricek 4 kere saçını kısaltmak zorunda kaldık gözlerine kadar geliyor saçları diye bende tamamen yapısıyla genetik bir durum
Deniz95 Yasemin2961 oğlumun saçları çok az ve seyrekti 1 yaşındayken kestim ilk defa ,2 yaşında şuan şimdiye kadar 3 defa kestim maşallah o kadar gür çıktılar ki parmaklarım girmiyor arasına
BirEylulMeselesii 7 aylıkken kazıttık bizde kızımı hiç istemiyordum ama emerken yandaki saçlarını çekiştiriyordu yanlar seyrek diğer yerler gürdü eşit uzasın diye şimdi 18 aylık uzadı saçlar ama yine zayıf o yüzden gürleşmekte alakası yok bencede :)
senamiray Yasemin2961 kesmedim her denileni yapmadım gür çıkması genetik gür olup napıcak normal sağlıklı olsun yeterli
Mlkko Yasemin2961 ben normal tras ettirdim 2 kere kazimadim 😏 bana da cok dediler kazi diye de yazik ne gerek var
Denizgozlum Yasemin2961 saçların kesilince daha çok çıkması doğru değilmiş. Sürekli hepimizde yeni saçlar çıkıyor her gün. Sadece saçımızı kestirince yeni çıkanlarla hepsi bir çıktığı için daha çok çıkmış gibi geliyor. Zaten zamanla çoğalır bebeğinizin saçı
CankizimRavzam Yasemin2961 kızımın saçları yoktu bildiğin kayyuydu yani 😅😅 Sonra uzadı şimdi 26 aylık oldu 1 ay sonra küt model kestircem.İNSALLAH bide kahkül kestircem çok severim ben 🥰🥰
Yasemin2961 Fikirleriniz için hepinize teşekkür ederim❤️Hepiniz sağlıcakla,huzurla büyütün yavrularınızı…