2 gün önce bebeğimin de 38 i gördü ateşi. Zıbınla bıraktım, çoraplarını limon suyuna batırıp giydirdim, vücudunu ılık sulu bez ile sildim, eklem yerlerine çörek otu yağı sürdüm, yarım çay kaşığı udi hindi yağı içirdim. Çok şükür ateşi düştü ertesi gün birşey kalmamıştı. Ben diş olduğunu düşünüyorum. Enfeksiyon olsa daha çok yükselirdi, boğazları kızardıysa da udi hindi yağı boğaz enfeksiyonu için de çok iyi geliyor, ateş düşürücü etkisi var. Gün içerisinde yemeklerini her zamankinden fazla sarımsaklı yaptım. Geçmiş olsun size de.