5 ay oldu sezeryan olalı 2 aydırda regl olmuyorum feci bi sekılde karnım agrıyo ama hiç bişey yok afedersiniz karnımda feci bi gaz var ve sanki bebek hareketi gibi karnımda pıy pıt bişey atıyo. Sanırım organlar kendine geliyomuş yavaş yavaş. Böyle olan var mı?