Stellaa geçmiş olsun .. hastalık belirtileri ortaya çıkana kadar zaten çocukla temas halindeydiniz , çok stres yapmayın maskeyle yaklaşmanız yeterli çok yüklenme olmasın diye .. malesef bebeğim 18 günlükken geçirdik çok zordu ve emziriyordum ama bi şekilde geçti .. bol su için beslenmeye dikkat edin bebişin de bağışıklığı destekleyin..