Nurbeyaz beslenme yetersizliği yüzünden oluyor. Yetersiz sıvı alımı, fazla su kaybı. Günde 7-8 çişli bez olması gerekir yenidoğan bebekte. Bu sayıyı yakalayamazsanız bebek yeterli beslenmiyor demektir. 1 çiş çoook çok az. Yani çocuğunuz aç. Sütünüz vardır ama emzirme sonrası mama desteği yapın bence, daha 2 günlük bebeğiniz sütünü zamanla daha da artacak o zaman Kesersinz mama takviyesini.