Burda biri bebeğim düştü yazmıştı yanlarına korumalık koymamıştı bişi olmaz sandım yazmıştı bende nasıl olabilir bu diye kendi kendime biraz sinirlenmiştim.. her şey insan başına sonuçta oğlum çok hareketli sürekli dönüyor, öğle uykusuna yattık kenarlara yastıklarla korumalık yapsam bile dönerek atmış kendini..allahıma çok şükür yatağım yüksek değil ve yer halıflex, biraz yumuşatmıştır düşüsü.. demem o ki hayatta herkesin başına her şey gelebilirmiş, Allah yardımcımız olsun güzel anneler