Prenses21 Cok huysuz 1 haftadir https://imgyukle.com/i/EgQsfI https://imgyukle.com/i/EgQiz1 dismi cikartiyo kizlar
Prenses21 Deletedmom0099 ustekilerede bkarmisiniz https://imgyukle.com/i/Egro3o https://imgyukle.com/i/Egrkcj
Kelebek6706 Bence hayır benim kızım da diş çıkarmak için çabalıyor dişin yeri belli baya ama görüntüsü bu şekilde degil 🤷♀️🥰
Prenses21 Kelebek6706 https://imgyukle.com/i/Egro3o https://imgyukle.com/i/Egrkcj ustekilerede bkarmisiniz
Prenses21 Nohutannesi https://imgyukle.com/i/Egro3o https://imgyukle.com/i/Egrkcj ustede bakarmisiniz
Nursena0606 Sarelinagis bizimki de 1 buçuk aydır böyle. Alttan 2 dişi patladı. Ama tüm diş etleri böyle.
Prenses21 Nursena0606 7 aylik ustede bakarmisiniz https://imgyukle.com/i/Egro3o https://imgyukle.com/i/Egrkcj
Nohutannesi Prenses21 ama bir anne de yazmış. Bana da öyle geldi. Pamukçuk var dilimde bebeğinizin sanki. O da huysuzluk yapar
BurcuBrc Prenses21 bence dış bizim de böyle oldu 4 tane çıktı her seferinde önce böyle oluyor ama hemen çıkmadı bir ayı geçti ikisi pataldi biri hala şişkin dokundurmuyor jel sürmek için
Yasemin38 Prenses21 yerleri oluşuyor canım. Sık sık emzirmek iyi gelir anne sütünün ağrı kesici özelliği var
Nursena0606 Prenses21 yok kuzum ya. Diş olsa beyaz oluyor. Sadece etleri şişmiş. Yeni yeni şişiyorsa o da huzursuz eder. Bol bol kaşıyın.
TospikOglusum Prenses21 ilk fotoda göremedim ama ikinci fotoda çok az belirgin bence diş gelicek gibi
Kelebek6706 Prenses21 resimden sanırım pek anlayamıyorum ama kabarmış ve beyazlaşmaya başlamışsa zaten diş geliyor demektir 🙃🙃
Tosbik_berram Prenses21 Evet yerini yapıyor benim kızımda da öyleydi ama hemen çıkmıyor öyle olduktan 2 veya 3 ay sonra çıkıyor, daha yolun başında annesi 😊 tabi bebekten bebeğe değişiyor suresi