melasya sabah birden ağrı girdi alt karnıma.kasılma gibi.havlu ısıtıp koydum.tuvalete çıktım bağırsak hareketlensin diye ama yok.şimdi ağrı yok ama kasık ve makata doğru nasıl desem kasılma var gibi oturup kalkarken .yasayan varmı bı durumu
melasya Neslihan-55 gaz olsa gecmezmiydi tuvalete çıktım.daha çk idrar yaparken kasılıyo gibi idrar yolu enf olabilir.yarın dr gidicem