Cmre biz aynı süreçten geçerken tahlil vs yaptırdık ama dr bağırsak düğümlenmesi belirtiside kanlı dışkı olabiliyor demişti..bizim kan ilacı cıktı fakat bağırsak içinde bir tahlil yaptırdı çok ağlıyorsa önerrim..süt allerjisi birşey bulunamadığında uyduruluyor ben güvenmiyorm açıkcası..helede 3-4 ay allerji olmamış sonradan mı olmuş biraz manasoz geliyor..geçmiş olsjn