Kızlar biz 4 aylık olduk doktor için 2 randevumuz bazı durumlardan dolayı iptal olduğu için gidemedik 3 cüye de aldık gittik doktor dedi biz genel muhayane yapmıyoruz sadece 9 aylıkken gel şuan iyi dedi yani her ay düzenli kontrole gideceğimiz bir doktor öneriniz varmı ?