Havvakck bende 1-2 ay alkış öğretmeye çalıştım ama olmuyordu sonra bu konunun üstüne düştüm sürekli aa yedi alkış giyindi alkış uyandı alkış vs.yaptım karşısında. bir sabah mutfağa geldik oturttum ve alkış yaptı 1 haftadır da bol bol yapıyor 9.5 aylık 🙂 çok takmıştım ama boşaymış karşısında bolca yapın o da yapacaktır