Havvakck Kızlar kızim 8 ay 1o günlük alkis yapsin diye evde bütün gün geziyorum ama henuz yapmadi sadece boyle tek eliyle oynar gibi hareket yapiyo acaba ona alķısi nasil ogretebilirim
Kevseryldz Havvakck ellerini tutarak yaptırın sık sık sizde alkış yapalım alkış yapalım şarkısını söyleyin ben öyle yaptırmıştım 😂 şimdi alkış yap deyince yapıyor 🥰
Birdunyabircennetannesi Havvakck 9 aylık bende yaptırmaya çalışıyorum bazen yapmaya çalışıyor ama yapmıyor tam yani erken daha
Kara3773 Havvakck benim kızımda 8 aylık ta ben hiç alkış yapmayı falan göstermedim önemli bişeymi uzerinde çok durulmusta merak ettim bilmedigimden soruyorum yanlış anlamayın 🤔
Havvakck Ayazz54 hadi ya çak yapiyo ama alkış yok bide kız bebegim benjm hani istiyorum.sarki acayimoda alkis yapsın ama yapmiyo
Havvakck Kara3773 yani canim mesela bebegin babaa dede gibi seyler bizden ogreniyolar duyarak görerek taklit ederekde alkis bay bay yapıyorlar sosyal cocuk oluyolar bunlar onemli tabi her cocuk farkli
Kara3773 Havvakck tm teşekkür ettim ben sağlıkla ilgili bişey sandimda acaba dedim yapamazsa sorun var demekmi gibisinden😄olayı çok yanlış anlamışım
Zeynep-mina12 Havvakck ben her ek gıdadan sonra alkış kızıma dedim ve alkış yaptım kendi kendine öğrendi ☺️
Turunckafam Havvakck ellerini sen tutup herr yaotigi şeye alkisss diye abart yemek yedi alkisss düştün mü alkış gibi 🌺 bizimki 1 yaşında anam aglasada alkış yapio çocuk erorr verio el salla alkış baş baş karisiyo daha sonra yapar yapar sabret kuzum 🤟
Turunckafam Havvakck yapar yapar canım merak etme sonra yapmaaa artık tamam diosun🙈 her bebek farklı şeyler yapıo benimkide daha yürümedi 13 ay bitcek 🤍