6 buçuk aylık bebeğime noluyor 😓 seklz dedimi beşiği sallar uyuturdum gece iki üç sefer kalkar gözünü açmadan mamasını içer uyurdu. Şimdi saatlerce sallyırum dalmıyor. Ağlayarak uyanıyor gece yarısı gözünü açıyor. Gündüz bir buçuk saat uyurdu şimdi kısaldı defalarca kalkıyor. Sizce neden 😓