gocebebirbayan SeninAnnenBirMelektiYavrm incia. Ben ilk 6-7 ay bu doğal bebek sıvı deterjanı kullandım çamaşırlarında. Doğduğundan beri de incia bebekler için doğal sıvı sabun ve İncia biberon temizleme deterjanını kullanıyorum hala, 13 aylık bebeğim ♥️ https://www.incia.com/ Burdan alıyorum canım.
Berilsmom13 SeninAnnenBirMelektiYavrm kesinlikle green clean çok memnunum dalin aldım denedim hiç beğenmedim green clean çamaşırları bile kırıştırmıyor
Berilsmom13 SeninAnnenBirMelektiYavrm evet kokusu yok 4 aydık onu kullanıyorum ve çok konsantre koyu bir yapısı var
Eskici777 SeninAnnenBirMelektiYavrm Aslında hafif Bi koku var gibi fakat yıkanınca kalmıyor ama bilmem rahatsız olur mu? Boron kokusuz sanırım o da tamamen dogal Bi arastırın
Eskici777 Berilsmom13 Hafif var sanki kokusu bende sürekli onu kullanıyorum ama. Naturalive ve greenclean.
gocebebirbayan SeninAnnenBirMelektiYavrm evet kokusuz ve kalıcı bir kokusu filan yok işte 😊 bana da eczacım tavsiye etmişti. Çok memnunum. Özellikle bebeğim yeni doğduğunda kokudan rahatsız olmasın diye araştıyordum. Bu çok iyi bir deterjandı. Hiç kokmuyordu
gocebebirbayan SeninAnnenBirMelektiYavrm https://www.incia.com/bebek-dogal-camasir-makinesi-sabunu bak canım