Bebeğim 15 günlük ama bi kaç gündür bebeğim 24 saat onu emzireyim istiyor sadece emerken uyuyor doymuyor desem doyuyor çünkü fazlasını kusuyor hep bide emerken sürekli ıkınıyor emerek tuvaletini yapabileceğini düşünüyor sanırım anca öyle rahatlıyor normal mi bu