Ben hiç memnun kalmadım. Doğduğunda. 20gune kadar kullandım 3860dogdu direk üç numaradan başladık ama asiri derecede sızma ve pişik yaptı sonradan bıraktım.. şimdi slepy bio natural kullanıyorum aşırı memnunum ne pişik yaptı ne de sızma. Kızımda da Prima pişik slpey sızma yapmıştı Molfix iyi gelmişti bebekler seçiyor kendine uyan bezi biz ne yaparsak yapalım 😌