Merhabalar oğlum 5 ay 21 günlük. Bugün doktorumuzla ek gıdaya geçişi konuştuk. Yoğurdu anne sütüyle ya da no 2 mama ile mayalamamı söyledi. Bunu duyan ve ya yapan var mi acaba? Bir de blw deneyecegimi söyledim ama doktor çok önermiyorum pütürlü şekilde vermenizi tavsiye ederim dedi. Bir de gözünüz surekli onda olmasi gerek bogazina kacma durumuna hazirim diyorsan sen bilirsin dedi 😕 Ben de blw yi baya araştırdım kendimi hazirlamistim buna kafam allak bullak oldu. Sizin de fikrinizi almak isterim anneler 😊