Maviii30 Arkadaşlar bebeğim 4 aylık ve dişleri çok kaşınıyor sürekli parmakları ağzında. Diş kaşıyıcının pek önerilmediğini duyuyorum hep, bu süreçte ne yapabilirim? Kullanmalı mıyım kullanmamalı mıyım kaşıyıcı?
expelliarmus Maviii30 ay biz de aynı 4 aylığız . Her türlü diş kaşıyıcı aldım pek kullanmadı ama dün meyve sebze emziği aldım içine soğuk havuç koydum verdim onu ısıra ısıra kaşıyo sevdi rahatlatıyor anlık da olsa… tetagil aldım bi de bitkisel diş granülü. Çok zorda kaldıkça kullanmıyorum ama arada 1 tane falan çok ağrısı olunca
Wanderlust Maviii30 dis kasiyici disinda eline aldigi herseyle kasidigi icin onerebilcegim birsey yok🙈 ozellikle tirtikli halkalari vardi onlari cok sevdi hep onlarla kasidi durdu garibim kasiyicilari hic kullanmadi
Maviii30 oyoyoyyedibeni plastik olduğu için önerilmiyormuş ama bu aydada başka bişe de verilmez şaştık napacağımızı
Maviii30 expelliarmus şiş mi sizin dişiniz? Ağrısı olduğunu nasıl anlıyorsunuz? Bizde henüz şişlik yok ama sürekli eli ağzında ve ısırmaya çalışıyor seli de akıyor
oyoyoyyedibeni Maviii30 valla kıyafeti battaniyeyi de kemiriyo muhtemeln tüyleri yutuyo artık eliyle herseyi alınca da pilastik yer zaten 😭🤷
expelliarmus Maviii30 diş erleri şiş ve kızarıktı her şeyi ağzına götürüp böyle hırslı hırslı ısırıyo ağlıyordu. Kulağını kaşıyo saçını çekiyodu. Mememi ısırıyordu emerken . 4. Ay kontrolü için Doktora gittiğimde de doktor sertleşmiş çıkarabilir yakın zamanda dedi.
luppoyanak Maviii30 bence kullanmayın sonuçta plastik ne kadar faydalı olabilir elma havuç vererek geçiştiriyorum ben elmaya dikkat edin ama benim kızım koparabiliyor damaklarıyla yuttu BİLe bi parça 😂
oyoyoyyedibeni Maviii30 engel olmaya clıısıyorum surekli valla bu ara herseyi yeme modunda tuttuğunu cekiyo