GamzeNehir Kızlar başına gelen var mı kızım 6 aylık oldu Biraz kaşık maması muz falan verdim kızım bu seferde mamayı bıraktı mama içmiyor sütümde çok az ben ne yapıcwm bu kızla Allahı ne vericem daha çok küçük hep ek gıda da veremem 😣😣😣
dandiniko GamzeNehir biraz sebze ağırlıklı şeyler yedirin isterseniz. Muz kaşık maması belki tatlı geliyor ondan mı bıraktı acaba mamayı
Ba0321 Ek gıdaya her zaman sebzeler ile başlanması önerilir. Tatlı seylerle başlandıgında bebek sebzeleri reddebilir. Sebze tadımları yapın bi süre sonrasında tekrar mamanın tadını isteyecektir diye düşünüyorum
GamzeNehir Ba0321 sebze birkaç defa havuç patates yoğurt falan verdim onları da yedi ama mama yemiyor
Elif311 GamzeNehir canım çok doyuyor olabilir mi zaten 8. Aya kadar tadım ayı deniliyor birde meyve değilde elerjiai yoksa yoğurt ile sebze verin . Yanlış hatırlamıyorsam yarım çay bardağı en fazla . Birde sürekli teklif edin yatırarak falan emzirin büyüdükleri için dış dünyaya tepkileri çok açık meraktan da emmek istemiyorlar