Sezaryen olduğum için ilk 15 gün bende mama verdim ve hiç suçlu hissetmedim sen de hissetme bebek aç kalacak değil ya bebek seni emdikçe sütün artacak ben sağım da yapıyordum sağdığım sütü de mememi emerken şırıngayla ağzına veriyordum sütüm arttıkça mama yerine süt verdim şırıngayla ve mamayı tamamen kestik sütümü şırıngayla 3 ay verdim bebeğim başta silikon uçla beni emiyordu 3 ay sonra kendi bıraktı bir gün şırıngayı da istemedi şimdi sadece emiyor ve doyuyor ben mamayı da memede şırıngayla verdim biberon kullanmadım iyiki de sizede öyle yapmanızı tavsiye ederim ben öyle doyurdum birde şimdi Solgar b12 vitamin kullanıyorum çok sütüm oluyor deneyebilirsiniz , bebeğinizi her istediğinde emzirin ama bazen bir saat memede kalıyordu uyuyordu benimki hiç bırakmadım