Elif311 Dmreda bildiğim kadarıyla on güne kadar yapmaması normal ama on gün sonra hâlâ yapmamışsa doktora götürün lağman olur büyük ihtimalle. sıcak bir duş aldırın karnına masaj yapın internette vardır illa .
Goksuderenberen Dmreda hayır canım korkma benim kide 4 5 günde bir yapıyor karnına bebek yağınla masaj yap
Asenaeylul Dmreda zeytinyağı kullanabilirsin canım azcık normal ama rahatlaması için yapsa daha iyi olur
Asenaeylul Dmreda bebişe içirmek için ben göğsüm yara diye sürdüm doktor önerdi bebekte rahat kakasını yapae dedi öyle de oldu
Firdews53 Kilo alıyor mu takip et. Yedikleri yetmiyorsa da kaka yapmaz. Emiyorsa zeytinyağ verme ama sen bilirsin.
Firdews53 25 günlük bebekse kaka yapmasına önem verin bence doktora götürün. Benim oğlum bir hafta yapmadığı oluyordu ama 20 aylıkken nerdeyse
Asenaeylul Dmreda yani 10 güne kadar normal diyorlar zaten korkma biogaia kullanıyo musun peki ben onu ne zaman versem hemen kaka yapıyo
Asenaeylul Dmreda zaten özel sigorta karşılamıyor bağırsak düzenleyici ama gaz damlası olarak biliniyor
Gulhann Dmreda bu sorunu 4 ay çektim 1 hafta yapmıyordu gliserinli fitille yaptırıyordum yada fitili zeytin yagına sürüp makatına biraz içe gelecek şekilde sürüp çıkarıyordum öyle yapıyordu yavrum.