merveozkaynak benim oğlumda var , bir yaşında dideral hap kullandım ama sadece bir ay kullandım ve çok etki etti, ama o hapı kullanırken her ay kontrole gitmek gerekiyordu pandeminin ilk zamanlarıydı gidemedik ve hapı bıraktık, ama bir ayda çok fark etti açıkcası. Aradan bir sene geçti tekrar hastaneye gittik kan tahlilinde potasyum yüksek çıktığı için bu sefer hap vermediler damla verdiler damlayı aylarca kullandım ama hiç bir işe yaramadı damlayı da bıraktım. Oğlum şuan 3 yaşında zamana bıraktım çünkü önceden çok sertti patlama ihtimali vardı diye korkuyordum ama haptan sonra yumuşadı o risk gitti zamana bıraktık artık. Şuan 3 yaşına girecek oğlum sanki yavaş yavaş kendi kendine küçülüyorlar gibi iki taneler bu arada