Bugleminannesii molfix kullaniyorum malum fiyatlar ucunca bizde baby me beze gectik önce fazla olmamakla beraber hafif bizde de pişik yapti. Molfixle dönüşümlü olarak kullandim ve pişik kremi sürdüm her değişimde şimdi alıştı galiba pişik olmuyoruz. Ara ara kullanin isterseniz dediginiz gibi boşa gitmesin