Ayse_nur25 Selam kızlar 8 aylık kızım var ek gıda sorunumuz var kaşığı görünce dahi kusuyo bıraktım artık bende mamayı bile zorla yiyo günde 2 kere onu da hemen çıkarıyor bebekken reflüsü vardı onunla alakalı olabilir mi bilgisi olan var mı ?
Mom981 Ayse_nur25 benimkide aynı 8 aylık. Az bişi pütürlü olsun öğürüyor yutamıyor. Kafayı yicem artık. Tek öğün kahvaltı veriyorum bulamaç gibi tek yediği o . Başka öğün oturtamadım . Ağzını bile açmıyor zaten
Ayse_nur25 Mom981 ben kahvaltı bile veremiyorum pirinç unu muhallebi meyve sebze püresi en son cicibebe bile yaptım ama yok yemiyor ve artık sıkılmış durumdayım ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️