zeynosunannesii Bezmialem de Geçtiğimiz Ocak itibariyle tüm unvanlara zam gelmişti. Uzmanlar ucretsizdi eskiden şimdi ücretli mi? Yakın zamanda giden var mı acaba?
zeynosunannesii -erCansu- bende çok uzun zaman oldu gitmeyeli ama bebeğimi götürdüğüm için zamlardan haberim var belki uzmanlar da artık ücretlidir diye düşündüm teşekkür ederim cevap için