4,5 aylıkken yaptırmıştık. Sünnetten 1 saat önce 1 tüp emla krem sürüp kapatmamızı önerdi doktor. İğneyi bile hissetmedi o yüzden. Sonrasında ilk çişini yaparken bile ağlamadı. Bize Panthenol Altermed diye bir krem almamızı söylemişti doktorumuz. İçeriği %40 aleo vera, çok nemli bir krem. Sünnet sonrası 1,5 hafta kadar üstüne boca edilecek şekilde sürdüm. Bir de kendi yaptığım kantaron yağını kullandım günde 3 defa falan. Hiç sorun yaşamadık çok şükür 🙏 dikişleri de 1,5 hafta içerisinde tamamen düştü. Bezli oldukları için çabucak iyileşiyorlar hiç endişelenmeyin.