Benimde bebeğimde 15. Gününden itibaren yüzünde isilik gibi kızarıklıklar oluşmaya başlamıştı, gaz problemi, kaka yapısı huzursuzluk derken soluğu acilde aldık. Henüz küçük olduğu için en azından 3. Ayını doldurmamı ve çoklu gıda alerjisi olma ihtimaline karşı diyete başlayarak 5 gün kuralına göre denememi söyledi. Direk süt diyemedi kanlı kaka olmadığı için herşeye olabilir belli olmaz denemen lazım dedi. Çoğu yasakladığı (süt, yumurta, et, tahin, kuruyemiş, paketli gıda) şeye gerçekten tepki verdi yemediğimde de geçti belirtileri, şuanda 2 ay 20 günlük 2 Nisanda testimiz var ücretini 360₺ dedi ancak sadece deri mi kan mı nasıl olucak bilmiyorum 🤷♀️