3 gün kuralıyla sebze meyve yoğurt şeklinde gittik. İlk başlarda sebzeyi haşlayıp verdim, tükürdü hep yemek istemedi. İnsanın morali bozuluyor ama pes etmedim, muzu bile diliyle itiyodu. Sonra sonra alıştı, sizde pes etmeyin bazen bir çay kaşığı zorla yediği olurdu, zorla derken zorla yedirmedim hiç bu arada. 2 hafta sonra düzene girdi