Nazglr Kızlar herkese merhaba. Deneyimli anneler şuraya yeni ek gıdaya başlayanlar için bi kaç tarif bırakabilir mi? 😊 Yeni 6 aylık olduk. Hala başlamadım ek gıdaya. Yoğurtla başlamamı söylüyorlar. Sizler nasıl başlamıştınız??
Damlaaaaa Nazglr bende yoğurtla başlamıştım en sevdiğim ek gıda tarifi kemik suyuna irmikli tarhana çorbası hem çok pratik hem faydalı hem oldukça doyurucu birde meyveli pekmezli muhallebi her seferinde farklı meyveyle yapıyorum
Glitter Nazglr blw uyguluyorum. Once havuc, patates, kabak, tatli patates, kayisi, avokado verdim 3 gun kurali ile. Yogurt ve yumurta tadimini bunlardan sonra yaptik cunku alerji orani yuksek besinler
Nazglr Damlaaaaa aaa çok iyi ya meyveli pekmezli muhallebi 😊 benimde aklıma muhallebi gelmişti ama şekersiz tadı olmaz diye düşünmüştüm. Şekerde vermek istemedim. yerine pekmez koymak çok mantıklı 😊😊 kıvam vermek için ne koyuyorsunuz un falan mı?
Brnkrm Nazglr ilk püre verdim . Elmayı armutu rendeleyip sebze emzikleri var ya onlarla eline verdim . Kabak, brokoli mevsiminde hangi sebzeler varsa