Normal doğum yaptım ve doğumdan sonraki 2.gün sütün yok diyip hastanede mama verdi hemşireler. Bebeğim 28 günlük şuan ve o gün bugündür mamaya alıştı. Meme de alıyor fakat biberondaki gibi hızlı akış bekliyor o da olmayınca krize girip ağlamaya başlıyor mecburen mama veriyoruz. Çok yıprandım kaşık denedim, şırınga ile denedim olmadı olmuyor. Emzirme danışmanlığı alan anneler var mı acaba bu konuda veya aynısını yaşayıp başarılı olan bebeği tamamen memeye dönen😓Yardımlarınızı bekliyorum🙏🏻