Sezaryenle doğum yapalı 2 ay oldu spora başlamak istiyorum artık ama gel gör ki hiçbir yerde sezaryen sonrası spor videosu bulamıyorum🤦♀️🤦♀️ yaptığımız sporları birbirimizle paylaşsqk çok iyi olmaz mı? Bebeğim daha çok küçük bırakıp spor salonuna gidemiyorum o yüzden evde yapmak zorundayım😅 sezaryen sonrası spor yapanlar bi yazabilir mi