linamommmmm tatlım ben hamileyken 24+5 de ameliyat oldum kapalı ameliyat tı
Çok ağrım oluyordu ve mide bulantım çoktu hamilelikten değilmiş meğer safra kesesi taşındanmış ameliyat sonrası benim için çok kötüydü hamile olduğum için ağrı kesici vermediler 3 gün kaldım hastanede sabahlara kadar ağladım ağrıdan acıdan
Ama aynı şekilde yengem de olmuştu ameliyat bi sıkıntısı zorluğu olmadı sonrasında kolay toparlıyosun