Ev bulamadığımız için dükkan üstü olan daireye taşındık çok pisman olduk. Evimiz hiç ısınmıyor. Yerler buz gibi. İnşaallah ev bulursak en kis sürede taşınacağız. 800- 900 TL doğalgaz ödediğimiz halde ısınamiyoruz elektrikli ısıtıcı kullanıyorum mecburen. Bizim apartmanın yalıtımı da pek iyi değilmiş ancak evin yalıtımı iyiyse alabilirsiniz belki