0znur Aya kadar ek gıdanin suratına bile bakmadı. 9. Ayda sürpriz gibi birden herşeyi yemeye başladı. Yemek vermezsem ağlıyordu falan. Baya iştahlı bir bebekti. Şuan 11 aylık ve 1 haftadır birden kesildi iştahı. Hiçbirsey yemiyor. Akşama kadar bişey yedirmesem umrunda değil. Neden oldu şimdi böyle. Yemeyince üzülüyorum aç kaldı diye 😑 Duzelicek mi tekrar, doktora mi götürsem. Of
0znur Woody 6 dişi çıktı. Hiç böyle olmadı. Dediğim gibi çok iştahlı bir bebekti. Yemek seçmeyi bırakın Tabagini bitirirdi sürekli. Ne biliyim. Zorlamak.da istemiyorum ama aç yani. Gün içinde 1-2 defa emiyor artık zaten
ly35 aynısı bizde de var 2 kaşık yemekle tüm gün duruyor. delireceğim😔 11.5aylık tam azı dişi çıkıyor ondan mı bilmiyorım
Woody 0znur yenidoğan değil ki artik. Ac olsa, istese bir sekilde anlatır derdini. Zorlamayın. Dert etmeyin. Bizim de iştahsız olduğumuz dönemler oluyor
Seymao Benim bebegimde cok istahli yerdi hep blw olarak yedirdim hicbirsey secmiyor yiyordu. 11 aylik simdi disi cikiyor ondanmi , yoksa hep boyle mi devam edecek bilmiyorum. Ne yapsam yemiyor