Ya Allah’ım çıldırmak istiyorum tutmuyor ya içi hamurumsu kalıyor tarifleri uyguluyorum ama nerde hata yapıyorum anlamadım ki kafama tek takılan yulaf unu kullanıyorum bundan mı oluyor acaba genelde tariflerde tam buğday unu kullanıyorlar ama istediğiniz un da olur yazıyor tavayı mı az ısıtıyorum, kısık derken çok mu kısıyorum bekle bekle pişmeyi bilmiyor altını açıyorum dışı kararıyor bu sefer ama içi çiğ gibi pankek tavası aldım yine aynı beceremedim bu işi o video, resimdekiler gibi olmuyor