Kattyperryy Kızlar bi tane pirinç almıştım pazardan adını bilmiyorum bidaha almam marketlerden hangi marka alıyorsunuz hangisi daha iyi oluyo
Deletedmom0099 Kattyperryy şokun yeşil paketlisi harika gerçekten. başka pirinçleri beğenemiyorum onu denediğimden beri
papatya011 Kattyperryy yayla baldo alıyordum sonra bir video da gördüm Migros un baldosunu da yayla yapıyormus arka kısımda yazıyor kontrol ettim gecen Migros’un kini aldım aynı gerçekten baldo seviyorum ben pilavda iri iri güzel oluyor
Aybukeomrrr Bim baldo pirinç yeşil paket biraz cep yakıyor ama gerçekten çoooook güzel tane tane ve çok lezzetli oluyor