babyandmom1 Kızım 9 ay 18 günlük normalde gece beslemiyorum kalkınca mama 2 saat sonra kahvaltı 2 saat sonra tekrar mama 2 saat sonra çorba yemek vs şeklinde ilerliyoruz ama mama hala günde 5 kez 180 cc içiyor ben artık azaltmalı diye düşünüp bugün geç uyandı 12 de mama verdim öğlen 1.30-2 gibi yumurta peynir muz saat 16.30 da da çorba yoğurt verdim şimdi tekrar yemek yaptım onu yedireyim diyorum akşam da mama içer acaba doğru mu yapıyorum yoksa yanlış mı?
TiniminiKayra babyandmom1 bence mamayi cok veriyosun canim ben o aylarda uyaninca bide gece uykusuna yatarken cok nadir öğlen veriyodum diger öğünleri ek gida veriyodum
TiniminiKayra babyandmom1 mesela bugun 12uyanmis saat 1de kahvalti verebilirdin sonra saatini gelince çorba sonra yogurt meyve aksamda yemek
bebiskoooo babyandmom1 9ay 21 günlük canım benim oğlum uykuda gece 2 kez 60 cc içiyor sabahları da 3.5 saatte bir yemek yediriyorum
babyandmom1 Cgdmltr93 bebiskoooo Teşekkür ederim hanımlar o zaman yanlış yok sadece ara öğünde eklemem lazımmış
ant331 babyandmom1 kahvaltı, çorba, ara öğün, akşam öğünü. Bence mama biraz fazla bir öğün azalt ki yemeğe olan ilgisi artsın. Mama vermediğim için çok yorum yapamam. Ama meyve yoğurt falan derken bir mama öğününu azalt.
elifinannesiiiiiiiii babyandmom1 bence mama alma seviyesi normal ilk 1 sene ana besin mama yada anne sütü olmalı diye biliyorum.