Kızlar benim oğlum persentilde en altta maalesef tabi çok hareketli emekliyor beraber yürürüz evde çok oyuncu vs. Ama bunları herkes yapıyordur diye düşünüyorum.
Acaba az mı yediriyorum bilmiyorum sizler ne kadar yediriyorsunuz?
Bizim menü şu şekilde
sabah yumurta sarısı bir zeytin bir burgu peynir bir küçük elma (yulaf ezmeli+pekmez) ya da avokado veriyorum. 60 cc ıhlamur veriyorum oynuyor emziriyorum uyuyor.
uyanıyor bebek bisküvisi ya da muhallebi tarzı bir şey veriyorum sonra öğle arası 150 ml çorba sebzeli yanına yoğurt
akşam da kalan çorba yaklaşık 50 ml kadar yanına köfte balık tarzı şeyler veriyorum o da yaklaşık avuç içi büyüklüğü kadar
Pirinç makarna vs pek vermem.
her gün bir mandalina bir portakal sıkıp veriyorum onun dışında emziriyorum gece bir kere emziriyorum yerken de beni çok zorlamaz. Siz daha fazla mı yediriyorsunuz? Şimdiden herkese teşekkürler…