Mervefeoktay Oğlum 50 günlük bugüne kadar evolvia denedik çok gaz yaptı bebelac denedik kabız oldu similac aldım bu sefer çok olmasa da yine gazlı acaba aptamil hip yada sma denemelimiyim sizce ( bu arada sadece mamayla besleniyor)
Bsrmt Mama her bebekte farklı tepki veriyor bizde sma yeşil kaka yaptı evolvia gaz yaptı aptamil ishal yaptı şimdi bebelac kullanıyorum bebeğiniz daha kucuk doktora danışıp gaz damlası kullanın belki diğer mamalarda aynısı olur