FilizUgur Şu marka ütüyü kullanıyorum dyip Gerçekten kullanıpta çok memnun olan varmı kızlarr çok kararsız kaldım kızımın kıyafetlerini de ütülemek için istiyorum
delirmeceler FilizUgur aslında en güzeli sanayi tipi ütüler ama ev büyük değilse sıkıntı oluyor bende tefal kazanlı kullanıyorum memnunum