asude456 2.5 aylık bebeğim her altını açtığımda sıçrıyor özellikle çıplakken üst üste sıçrıyor internette west sendromu fln okudum inş değildir😓
Sensusfreud asude456 belki elleriniz soğuk geliyordur benimki de bazen elim soğukken ellediğimde yapıyor öyle kötü düşünmeyin hemen 🤷🏻♀️
ofkelisirin asude456 korkuyordur daha çok küçük benm kızım da yapıyordu ve o aylarda daha el kol hareketlerini tam kavrayamadığı için ani oluyor West sendromunda daha çok belirtiler var mesela kafa çevresi küçüklüğü falan korkmayın normal bence o hareketler
Sensusfreud asude456 şu an 2.5 aylık tam arada bir öyle sıçrama yapıyor ama farkettiğim kadarıyla üstünü çıkarırken yüzü kapandığında bir de elim soğuk olduğunda yapıyor bende biraz daha yavaş hareket ediyorum korkuyor galiba birazcık 😂