Anadolu Kızım 1 yaşında çikolata paketi bulup ısıra ısıra yırtmış bi parça yemiş elinden aldım diye ağladı aşk yaşıyor adeta napsam arada versem mi küçük
iremceren Anadolu 2 yaşında hala verdim sayılmaz anca kendi doğm günü pastasında falan yedi kakao muz karıştırın verin puding gbi olr
Balkupum2505 Anadolu mayısta 2 yasina girecek 1 kez verdim o kadar sevdiki iştahla yedi ama paketli gıdaya karsiyim yararli bisey olsa hep vereyim ama yararli olmadigi icin verme taraftari deyilim yinede siz bilirsiniz tabi 😊
Tugce1634 Zuberin hurma toplari var,yada zuber kids de olur o da hurma.arada verebilirsiniz bence.cikolatadan iyidir.
Kocakgiller Tugce1634 evet tadları pek hoş olmamakla birlikte bence pahalı bir ürün her anne alamayabilir🤷♀️
Tugce1634 Kocakgiller hergun verilmeyecegi icin arada verilebilir alternatif olarak ama genel olarak zaten cocuk cikolata vs gormezse 1 yas erken elbette bunlar icin de.
agns Anadolu oğlum 7 yaşına kadar paketli hiçbir şey vermedim 7 yaşında şimdi ve çok seçici hazir çok şey yemez hatta patates kızartması bile yemez onu da vermedim çünkü 🤭
Deletedmom5284 Zuberin ve hammm ın ürünlerini veriyorum, birisi çikolata tarzı birşey ikram edince alıp saklayıp ben yiyorum hahahad bazen benim süt dilimlerimide çalıyo yarı yarıya bölüşüyoruz
BarlasMomm Anadolu 2 yasina kadar paketli gidalar yasak demisti doktorumuz. Benim oğlumda cok yuksek oranda kakao alerjisi var. Daha kucuk 1 yas bence cikolata icin