Aleyna_nur19 Kızlar bebegim cok huysuz biraz atşi de var hep ağlıyor mama içmiyor damagına parmagımla kaşıdıgımda hiçbir sorun yok 9 gün kaldı 4 ay olmasına acaba bi çözümü varmı eczaneden krem vesayre
Mlkmhrrm Aleyna_nur19 tetagil diş granülü kullanabilirsiniz oğlum rahatlıyor ilk dişinden beri kullanıyoruz