Meeleek Kızlar grip üşütme öksürme gibi şeyleri hafife almayın sürekli ağlama mizmizlikla griple gittik omicron çıktık ve evden çıkmayan biz
Meeleek Furug bende aynı şekilde banada bulaştı beraber yatıyoruz ama 1 yaşında daha ve hiç bir yere çıkmıyoruz hava soğuk çok agliyo mızmız felaketlerdeyiz
Furug Meeleek biz de agir atlattik 2.5 yas.cok oksurdu yavrm yapacak bir sey yok iste tedbirlerde kalkti herkes olacak
Meeleek Furug keşke sadece öksürük olsa hiç birşey yemiyor 39 un altına ates düşmüyor yere adım bile atmıyor sürekli kucak bakalım bian önce iyilessinler de bize geçsin ağrıları :(
Furug Meeleek ayniydik..2 haftada anca toparladik bugun ilk kez bir sey yedi..muhallebi falan tatli tedirdim arrtk ne yerse yesin diye