Merhaba üç gün önce normal doğum yaptım . Adet sancısı gibi ama biraz daha fazlası kasık bel ağrım var . Hatta bazen bacaklarım da ağrıyor . İlk doğumda olmamıştı . Doktor normal dedi , oldu mu sizlerde böyle bir şey . Kaç güne geçti , neler yaptınız ağrı için .